čtvrtek 10. března 2016

Tulipány aneb jarní imunitní výpadek

Tulipány... nádherná květina, která svým vzhledem evokuje jaro, dobrou náladu, energii. U nás teď 2 vázy plné té svěží barevnosti rozjasňují interiér a mě dodávají sílu. Ano, pomalu přichází jaro a moje imunita si prostě vzala volno. ~ nechápu, že se ani nezeptá, buranka jedna ~ Být nemocná maminka snad ani nejde. Slovo ležet, to je jen hezká představa něčeho nereálného. Když už dám své dítko zodpovědně spát ven, aby co nejmíň se mnou sdílelo ten infekční prostor, lehnu si, uvelebim se, celá se obmotám dekou ~ pozor, na to mám menší úchylku, to není jen tak, je to fakt důležitý, hlavně ať mě nikde nic netlačí ~ a zahřeju se, dávám si ten tak akorát teplý čaj, stane se, dámy a pánové, něco opravdu neočekávaného. No jasně, že brečí!!! No jo je to tak, že by zákon schválnosti, nevím, každopádně buďte v klidu, to není náhoda, to mě se stává pořád. Takový to, že strčím hlavu pod deku, můj výraz je beznaděj a říkám si: "To dá, určitě přestane". ~ ano, jsem malinko naivní ~ Kupodivu nepřestal, takže vstávám, oblékám se a jdu ho znovu uspat. ~ uspat znamená lítat po zahradě, ne jen tak houpání kočárku na minutu ~ A tak to probíhá asi 3x za tu dobu co spí, hurá. Ale to jsme MY ŽENY, silná to stvoření co musí zvládnout vše i s rýmičkou, no nemám pravdu dámy? :) Aby toho nebylo málo, tatínek taky ochořel ~ je to spíš zdroj mé nákazy:) ~, ten si teda nemůže dovolit se léčit, takže je v pracovním procesu a u nás je to lékárna hadr.

Při té vší bezmoci se ze mě stává otrok technologií, takže svému miláčkovi pouštím jeho oblíbenou pohádku a využívám jeho záseku na chvíli odpočinku. Připadám si hrozně, ale jemu to evidentně moc nevadí a naopak budu mít ještě body k dobru. :)

Pro zlepšení nálady jsem si musela zvěčnit ty jarní barvičky ve vodě. To byl můj nejlepší úlovek v Tescu, mají i jednobarevné, ale tyhle jsou top. Tak ať se vám líbí. :)

Je čas se nadopovat, ať můžu fungovat. :) ~ prášky nesnáším, ale není čas ztrácet čas :) ~

P:S: Nebojte, mou aktuální fotku sem fakt dávat nebudu. :)

Vaše BYLYLU



















SHARE:

Žádné komentáře

© byLylu. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig