úterý 16. února 2016

Zahrada na niti aneb květiny zase trochu jinak

Nit....taková banální věc a kolik možností nabízí. Už dávno jsem jednu takovou objevila a včera konečně pořídila :)

To bych nebyla já, aby proběhl obyčejný nákup neobyčejné věci obyčejně.
Využila jsem manželova 2 dny volna a naplánovala si v centru Prahy reflexní masáž, kam chodím ~ spíš se o to pokouším ~, pravidelně. ~ když řekne mamina pravidelně, znamená to tak jednou za půl roku, to ne že by nechtěla, jen to vždycky nevyjde ~ Jinak je to výborná záležitost, určitě doporučuji, vždy mě dá dohromady. Kdyby měl někdo zájem, ráda předám kontakt.

A teď zpět k nákupu. Den předem jsem si aktivně zjistila polohu kamenného obchůdku, který se čirou náhodou nacházel asi 100m od masáže. ~ nevěřila jsem vlastním očím, takové štěstí moc nemívám ~ No, 100m to sice bylo, ale já z toho udělala 1/2 km, prostě jsem ten metrový nápis na výšku a 6m na šířku, přehlédla. Dokonce jsem to málem vzdala, asi jsem byla po té úlevě namasírovaných, měsíce bolestivých zad úplně mimo. Joooo a nyní je čas přivítat na scénu google maps, které jako vždy nezklamaly a potvrdily, že jsem jen úplně slepá, nic víc.

Vstoupila jsem do příjemného, voňavého krámku a úplně zapomněla, že mám co nejdřív vyzvednout Maxíka na schůzce, kterou si můj muž ve svém volnu naplánoval. ~ chudák, asi měl pocit, že musí hrozně pracovat když už je v tom centru ~ Ponořila jsem se zpět do atmosféry vystavených věcí a začla vybírat. Vybrala jsem 2 tvary, 2 velikosti, 2 barvy a spokojeně odešla.

Mého malého řvounka ~ máme teď období uvědomování si své osobnosti, tudíž nepřetržitý řev a vztek ~ jsem si vyzvedla v nejvyšším patře jedné administrativní budovy v zasedací síni, kde probíhalo jednání o smlouvě. Na zemi byla na telefonu nahlas puštěná pohádka, Maxík se snažil spokojeně požírat své puffíky, které byly snad úplně všude jen ne v jeho puse a přitom lítal kolem stolu a stahoval, vytahovat žaluzie. ~ v mých očích se promítl návrat do kruté reality, ale všichni přítomní tam měli naopak štěstí, záchranu a hlavně konečně klid. ~

Mou náladu ale vždy zlepšil pohled na můj obyčejný, neobyčejný nákup.

Pokud vás to nadchne tak jako mě, mrkněte a jestli nakoupíte, pošlete foto :)

http://www.zahradananiti.cz

Vaše BYLYLU












SHARE:

Žádné komentáře

© byLylu. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig