úterý 23. února 2016

Harddecore aneb i papír může být stylový

Papír... jak často používaná a přesto povětšinou nedoceněná věc. Ale i z tohohle průměrného materiálu jdou vymyslet super zajímavé a praktické kousky. ~ ne, že bych si na tom teď momentálně neujížděla ~ Papírový design nejen překvapí, ale doma budete i pochváleny, že jste zas tak moc neutrácely ~ zjevně drahouškové pořád nechápou, že co někde ušetříme, hnedle jinde utratíme :) ~

Na webu jsem náhodou ~ mezi 1.000 kliknutími na všemožné zajímavé věcičky ~ zahlédla cool dekorace a shodou nepochopitelných náhod jsem si i zapamatovala název. Prostě osud, jinak to nelze vysvětlit, jméno je totiž HARDDECORE. Mají toho tolik, že se má přirozená schopnost, resp. neschopnost rozhodnout se pro cokoliv, vyjevila naplno a tak jsem totálně paralyzovaná tím, že nevím  jakou barvu toho a tamtoho, na e-shopu nic neobjednala. ~ děs, tohle na sobě fakt nesnáším ~

Pár dní na to jsem se procházela s kočárkem po centru Prahy ~ spíš jezdila rallye, to je asi jediné uspávadlo toho mého živla ~ a čekala na hlavu rodiny až skončí v práci. Dítě spí ~ konečně ~ a tak se naskytla vzácná chvilka, nikam nespěchat, nic nepodávat, nebrat, neokřikovat, prostě zázračná matčina chvilka klidu. Tak jsem si koupila kávu s sebou ~ pro tentokrát to byl asi Starbucks, byla jsem tedy i stylová, ou jee ~ , zjistila si, kde je Harddecore kamenný obchůdek, naštěstí nedaleko a to byl jasný cíl.

No co vám budu povídat, tyhle krámky by měli zakázat, to je pro mě ráj i peklo v jednom. Už virtuálně se mi líbilo dost věcí, ale v reálu jsem chtěla prostě všechno, dobře, bylo na čase se probrat, přestat snít a něco vybrat.
Po hodině procházení skvěle provedeného interiéru v krásném a vzdušném prostoru jsem vybrala pár věciček. ~ díky mému spícímu synovi jsem na to měla dokonce i klid, věc to nevídaná ~

Jedna z nich je handmade papírový cover na vázu/sklenici od čehokoli. Dokonce tahle dekorace dostala ocenění jako Interior innovation award 2013. Musím říct, že na stole působí skvěle, solitérně a stylově. Určitě potěší nejen vás, ale nadchne přátele i každou návštěvu ~ navíc jako dárek nezabere drahocenné místo ve vašem příručním zavazadle, kam se díky tomu vejde více všeho, co tak nutně potřebujeme, že :) ~. Nejvíc na tom je, že si to můžete vytvarovat podle sebe, dostává to pak ještě větší jedinečnost.

Jak jsem psala, co jsem ušetřila bylo třeba investovat jinam, ale o tom co ještě jsem pořídila, zase příště, ať se máte na co těšit. :)

http://harddecore.cz

Tak mrkejte :)

















SHARE:

Žádné komentáře

© byLylu. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig