pátek 12. února 2016

Dvoučárkový mazec aneb těhu test v akci

Takže...hm...no....bylo mi krásných 25 let kdy mi 2 čárky doslova změnily život.

3,2,1...blackout...Po objevení 2 čárek se stalo něco jako krásnošokujícíšťasnonervní moment o jehož pravosti jsem se v hlavě ujišťovala ještě dost dlouho.  ~ no vlastně jen do druhého dne, kdy mi to pan doktor potvrdil ~ Setkání s doktorem bylo celkem vtipné, když mi sdělil tu pozitivní zprávu, zeptal se na tu otázku, kterou jsem slyšet nechtěla...cituji...."Kdy jste měla poslední menstruaci?" hm, tak a co teď, mysli, mysli, samozřejmě že nevím,  teda rozhodně bych to vědět chtěla, říkám si už asi 10 let, že si to konečně napíšu, ale čas mi to nikdy nedovolil. ~ dobře, jsem prostě trošku v tomhle totálně neschopná, ale to mu přece říkat nebudu ~ Matně brouzdám v paměti a snažím se usmívat a působit naprosto sebevědomě. Vzpomínám, kdy naposledy jsem byla oteklá, nervní a ještě netěhotná. Aaaa je to tu, už to vím, plus mínus dva dny to bude stačit, dobře, říkám datum a pan doktor začíná počítat den D velkého malého početí. Sdělí mi ho, dává mi všechny potřebné materiály, těhotenský deníček a přitom následuje další krutá otázka, teda spíš se oklikou dostává k tomu jestli si ho budeme chtít nechat, má odpověď zní ANO, doktor vstává ze sedačky a běží otevřít dveře k sestře a křičí: "Sestři, skvělá zpráva, nechají si ho" a já tam tak sedím a nevěřím vlastním očím a jen si říkám, tak toho chci u svého porodu, takovou dávku pozitivismu jsem už dlouho neviděla. ~ myslím u té porodní akce, za ruku mne samozřejmě bude držet můj muž :) ~

Těhotenství, už to slovo mě celkem děsilo. Hlavní otázky typu: Zvládnu to? Budu dobrá máma? Jsem připravená? Dobře, bylo na čase se začít chovat zodpovědně a ke všemu přistupovat dospěle. ~ ne, že bych to předtím nedělala, ale teď už nebylo úniku ~ Jak správně jíst, jak správně spát, jak správně dýchat, jak správně žít, každý měl na to jiný názor. Ale pan doktor nezklamal. Asi v 6 měsíci jsem se ho zeptala jestli můžu jezdit s mužem na motorce, řekl: "A proč byste nemohla? Moje žena skákala v 7 měsíci ze 6 metrů do vody, těhotenství není nemoc, můžete dělat co chcete",  byl to božan. Jeden z dotazů byl také na krém proti striím na bříško...jeho reakce byla jasná : "Kouknu a vidím, vy na to předpoklady nemáte, takže se mazat nemusíte, ten kdo je má, tak mu nepomůže nic." a takto nějak probíhalo celé mé těhu. ~ jeden velký vtip ~

Kombinace doktorova přístupu a totální bezprostředností mého muže jsem těch 9 měsíců prožila naprosto bez problému a příjemně. Vlastně to tak prožívám i teď, vše beru s úsměvem a problémy řeším až nastanou. ~ je to celkem úleva, zkuste to, nenervovat se dopředu ~

A co vaše příběhy šílenosti dvou čárek těhotenského testu? Byl to mazec, co ? :)

Vaše BYLYLU


















SHARE:

Žádné komentáře

© byLylu. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig